مداد

تیتراژ به یاد ماندنی کارتون قدیمی بینوایان (کوزت) اثر Yann Tiersen

24 آگوست 2010
آهنگ بی کلام
61,219 بازدید
7 نظر

یان تیرسن Yann Tiersen در سال ۱۹۷۰ در شهر برست در بریتنی brittany بدنیا آمد و در پایتخت فرهنگی آن یعنی شهر رنه بزرگ شد. یان استعداد کمی برای تکالیف مدرسه داشت، اما طولی نکشید تا در کنسرواتوار موسیقی شهر خود به یک دانش آموز ممتاز تبدیل شود. در آنجا ویلن و پیانو را یاد گرفت و بعدها رشته رهبری ارکستر را ادامه داد. یان بعد از تحصیل در موسیقی کلاسیک در دوران نوجوانی، مسیر موسیقی خود را تغییر داد و شیفته سبک راک شد. در اوایل دهه ۸۰ شهر رنه(Rennes ) کانون شکوفایی استعدادهای موسیقی تازه و متفاوت بود و طولی نکشید یان تیرسن مورد توجه و تحسین قرار گرفت. او تحت تاثیر “جوی دیویژن” Joy Division و دیگر هنرمندان پانک مهارتهای موسیقایی خود را با نوازندگی در گروههای مختلف بهبود بخشید. سپس یان شروع به تصنیف و خلق موسیقی متن برای فیلم های کوتاه نمود. او تصنیف های اولیه خود را تحت تاثیر ژانرکلاسیک با انواع آلات موسیقی ترکیب کرده و سبک مخصوص خودش را در آن ها حک کرد.

 

یان نخستین آلبوم خود را به نام la Valse des Monsters در سال ۱۹۹۵ ضبط کرد. این اثر هنری خیلی از تصنیف های قبلی که او که برای تآتر و سینما نوشته بود در خود گنجانده بود. متاسفانه اولین و همچنین دومین آلبومش Rue Des Cascades که یک سال بعد منتشر شد در بازار تجاری با شکست مواجه شدند. در حالی که بی توجهی به آثار تیرسن از طرف خریداران معمولی و منتقدین ادامه داشت، این آهنگساز جوان در صحنه موسیقی شهر رنه شهرت و محبوبیت قابل توجهی کسب کرد.

تیتراژ کارتون قدیمی بینوایان یا همون کوزت که سال ها پیش به عنوان یکی از بهترین کارتون های دوران کودکی بود یکی از اثرات جاودانه Yann Tiersen است. این آهنگ از آلبوم  Amelie Poulain یان می باشد. هم اکنون دوستداران موسیقی بدون کلام میتوانند این آهنگ زیبا را از سایت ۳ سوت دانلود بطور مستقیم دریافت کنند تا مروری بر خاطرات گذشته خود کنند.
آهنگساز : Yann Tiersen
نام آهنگ :  تیتراژ کارتون بینوایان
مدت زمان کل : ۴ دقیقه و ۲۷ ثانیه
کیفیت و فرمت فایل اجرائی: Mp3 ; 128 Kbps
آلبوم: Amelie Poulain
حجم کل : ۴٫۰۸ مگابایت
معرفی شده توسط: ۳ سوت دانلود
نوع لینک دریافت: Direct Link

دانلود با لینک مسقیم و حجم ۴٫۰۸ مگابایت | لینک کمکی
منبع: www.3sotDownload.Com

  • تو یوتیوب بزنین “حکایات عالمیه” براتون میاره و میتونین دانلود کنین اسمش هم هست “هدیه العید”

  • سلام چون پایان نامه ام در خصوص بینوایان هست … بالاخره شرکت سازنده اش رو پیدا کردم
    ۱۹۷۸, Aa Mujo, cover the first two volumes of the novel, broadcast on Manga Sekai Mukashi Banashi, 13 episodes, Japanese animation Manga fairly tails of the world (حکایات عالمیه) by Dax and Madhouse Company

  • سلام من دنبال انیمیشن کوزت هستم من ازکودکی این انیمیشن خیلی دوست داشتم ممنون میشم کمکم کنید

  • سلام
    کسی هست بمن کمک کنه؟
    من اسم و مشخصات کامل این انیمیشن بینوایان رو میخوام. تمامی انیمیشن ها و فیلم های راجع به بینوایان رو بدقت سرچ کردم و بررسی کردم اما هیچ اسمی یا نشانی از این انیمیشن محجور نیست و من هم بشدت دنبالش هستم. نسخه دوبله شو نیاز ندارم. دنبال مشخصات خود انیمیشن هستم. لطفن کمکم کنید.

  • Cheghadr ghamgin va ziba bood…

  • من چند وقت بود دنبال این آهنگ می گشتم… نمی دونستم آهنگ تیتراژ کوزته!!! خیلی خوشحال شدم پیداش کردم… ممنون

  • koob bood mamnoon

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت